عشق من و مهدي

پایان دو ماهگی

1392/7/9 11:21
نویسنده : الي
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی دوماهه جیگرم

عزیزم شما دوماهت امروز تمام شد و وارد ماه سوم شدی

فدات شم همش دلم میخواد برم سونو که از بودنت مطمئن بشم آخه خدا را شکر شما اصلا منو اذیت نمیکنی . فقط وقتایی که میرم پیش بابا مهدی یکم زیر دلم و کمرم درد میکنه و مجبور میشم اون موقع یکم ناز کنم خجالت

دیشب بابا مهدی واسم یه جفت کفش طبی چرم طبیعی خرید که با شما راحت راه برم . عزیزم هنوز ماشین پیدا نکردیم که نانازم راحت باشه . ایشالا دعا کن زود زود ماشین بخریم که همه جا بتونم ببرمت گلم

بابا مهدی قبلش که مهربون بود الان که دیگه ده برابر شده . واسم بادوم مغز کرده مویز خریده و کندر . کندر و مویز رو واسه اینکه گلم باهوش بشه میخورم .

عزیز دلم دوست دارم واست هرباری یه هدیه بخرم ولی دلم میخواد اول بدونم پسملی هستی یا دخملی بعد. انشالا که صحیح و سالم باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)