عشق من و مهدي

پایان 5 ماهگی

1392/10/8 14:21
نویسنده : الي
365 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 8 دیماه 92 مهبد من وارد شش ماهگی شد

امیدوارم بقیه راهت را هم به خوبی طی کنی عزیزم .

این ماه که همش با پاهای کوچولت لگدبارونم میکردی ماشالا ... فقط وقتایی که سر کار هستم فکر میکنم عزیز دلم اذیت میشه دیگه باید بتحملی مرد بشی ..

پنج شنبه با بابا مهدی رفتیم میدان نقش جهان و برات یه مدال نقره با سنگ چشم و نظر گرفتیم که عکسش را میذارم عزیزم

بعد یه قابلمه کوچمولوی مسی خوشمل هم برات خریدم که انشالا به سلامتی بیای و غذا واسه گل پسرم بدرستم

عزیزم انشالا که صحیح و سالم و خوش قدم باشی و یه زندگی سراسر آرامش را شروع کنی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگار
9 دی 92 11:07
عزیزززز خالهههههههههههههههههههههههه 6ماهگیش مبارککککککککککککککککک ایشالا 3ماه دیگه تو بغلته الی جون سالمو سلامت
الي
پاسخ
فدای تو نگارمممممممممممممم