عشق من و مهدي

دلم گرفته

1392/7/1 14:19
نویسنده : الي
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .

دوست ندارم از دل گرفتگی هام بنویسم ولی چون به خودت مربوط میشه نوشتم شاید یکم سبک بشم

دو روزه کسلم کلافم بی حوصلم همش دارم به سونوی قلبت فکر میکنم

پام پیش نمیره برم سونو میترسم ...

ای خدایا تو خودت میدونی من طاقت ندارم . خودت نگهدارش باش . بغض دارم .با اینکه صبح توی مسیر خونه تا شرکت بغضم ترکید و خودمو خالی کردم ولی بازم دارم

دست خودم نیست ....نمیدونم امروز برم سونو !!!!! یا بذارم فردا !!! شایدم همون پس فردا که دکتر گفته برم

نمیدونم این حالت از علائم بارداری هست یانه !! هرچی که هست خیلی بیخوده . من خدا را شکر نه حالت تهوع دارم . نه خوابالو و نه خسته . فقط یکم عصبی شدم هرباری هم دل و کمر درد دارم

خدا جونم از سونوی قلب نی نیم خوشحال برگردم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سوگلی
1 مهر 92 18:38
الی جونم بیا بخلم گلم نگران نباش ایشاا... که با خبرای خوش میایی
مامان آیسان
1 مهر 92 20:26
الهام جون عزیزم استرس نداشته باش
مطمئن باش که صدای قلب نی نی نازتو میشنوی
خدایا خودت به الهام خانومه ما آرامش بده و کمک کن صدای قلب نی نیشو بشنوه
الهی آمین


آیسان جونم عزیزمممممممم مرسی گلم . انشالا روزی خودت بشه الهی آمیننننننننن
آرشیدا جون
2 مهر 92 16:32
عسیس دلم مامان جونی.....

نگرانیتو درک میکنم......


گلم ایشالله همه چی خوب پیش میره نگران نباش و از سونو خوشحال برمیگردی......


فدات شم آرشی جونمممممممم