عشق من و مهدي

9 هفته و 4 روزگی

1392/7/16 11:12
نویسنده : الي
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نقل مامان

عزیزم امروز رفتم خانه بهداشت . تشکیل پرونده دادم و واکسن کزاز زدم ( چون دقیق یادم نبود که دوران عقد زده بودم یا نه ) خانم ماما یه سری توضیحات بهم داد که می نویسم واسه خاله جونا :

نمک تا پایان بارداری خیلی کم مصرف بشه - فست فود - چیپس و پفک تا حتی دوران شیردهی ممنوع

تا پایان هفته 12 باید خیلی مراقب باشم چون خیلی حساس هست این دوران - پیاده روی زیاد نکنم - از پله پایین و بالا نرم - استراحتم کافی باشه اومدم خونه .

ویتامین دی توی آزمایشم کم بود گفتن روزی سه بار هر بار 10 دقیقه بدنم توی آفتاب مستقیم باشه و زرده تخم مرغ هم بخورم ( که مامانی به خاطر محیط کارش نمیتونه این کارو بکنه )

نان سبوسدار حتما بخورم

قد و وزنم هم خوب بود قدم که 165 بود و وزنم 63 بود که نه چاق هستم و نه لاغر

فقط موندم دکتر انتخاب کنم که واقعا سخته . دلم میخواد یکی باشه که دستش به زایمان خوب باشه و مراقبتهای بعدش هم خوب باشه . انشالا که دکتری که انتخاب میکنم شایسته باشه گلم .

امروز سه شنبه 16 مهر 92 بود . این ماما هم تاریخ زایمان را گفت حدودا 18 اردیبهشت 93 . با توکل به خدا.

فدات بشم انشالا خدا محافظت باشه . واسه نی نی خاله لیدا هم دعا کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fafa
18 مهر 92 10:11
عزیززززمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشالا به سلامتی گلم من واکسن کزاز نزدم چیکار کنم