عشق من و مهدي

روزنه امید

1392/4/19 15:34
نویسنده : الي
299 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم آخرین باری که واست نوشتم قرار بود بیام خبر اومدنت را بدم که متاسفانه نشد و منم دلم نیومد بیام بنویسم .دل شکسته

تا امروز که یک بار دیگه هم تو ذوقم خورد و تو نیومدی عزیزم . خیلی دلم شکسته بود هم من و هم باباییت .

اما امروز که اول ماه مبارک رمضانه یه حس خوبی دارم میخوام این ماه به خاطر تو استرسم را بذارم کنار و از خدا بخوام که هرچه زودتر با اومدنت دلمون رو شاد کنه .ماچ

عزیز دلم ناز نازی نباش و بیا هر چه زودتر تا آرزوهام واست برآورده بشه .خیال باطل

امروز از خدا خواستم که به برکت این ماه عزیز دست منم خالی برنگردونه و من به بخشندگیش ایمان دارم عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خانومی
19 تیر 92 15:32
سلام

عزیزم همش درست میشه وروجکت میاد تو دلت

شاد میشی سال دیگه سه نفری هستین




مرسی از دعای خیرت عزیزم


مریم
22 تیر 92 15:05
به سلامتی و دل خوش