عشق من و مهدي

جشن دو نفره ما

1392/4/24 10:03
نویسنده : الي
341 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم هنوز حتی توی دلمم نیستی که بهت سلام کنم .

اما میخوام واست یه خبر بذارم که بعدا بفهمی که چقدر خوش قدم بودی هنوز نیومده . حقوق بابایی اضافه شد بعد از چندین ماه انتظار و من خیلی واسش خوشحال شدم . واسه همین دیشب دوتایی رفتیم بیرون ( خانه کنتاکی ) افطار مهمون بابایی بودیم . جات خالی بود عزیزم .

تازش از اول امسال هم بیمه مامانی طبق حقوقش رد میشه که اینم واسه روزایی که شما تو دلم هستی و به دنیا میای و من مرخصی هستم خیلیییییییی خوبه . اونم یه شیرینی داره که باید به باباییت بدم .

قربونت بشم دلم روشنه که این ماه خدا تو رو به ما هدیه میده عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ابریشم
25 تیر 92 13:43
الهی که همیشههههه خبرای خوب بهتون برسه و جمع خوب و صمیمیتون 3 نفره بشه الی گولو جونی







مرسی فدات بشمممممممم
سوگلی 64
25 تیر 92 14:50
سلام الی جونم ایشاا... زود نی نی میاد تو دلت







انشالا سوگل جان واسه شما هم