عشق من و مهدي

نازدار خاتون یا کاکل به سر !!!!

1392/9/24 14:20
نویسنده : الي
434 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممممممممممممم چند ساعت دیگه بیشتر نمونده که برم و ببینم نازدار من چیه !!!!

وای نمیدونی که چه هیجانی دارم...

تازش دوتا اسم هم انتخاب کردم که به محض اینکه فهمیدم با اسم صدات میزنم عزیزم ..( البته انشالا که عوض نشه زبان)

پسر نازنینم فداش بشم که کلی منتظرشم مهبد جان

و دخترم عشقم همدمم که یه عالم براش ذوق دارم مهگل جان

انشالا که هرکدوم شدی بعد که بزرگ شدی هم خودت اسمت را دوست داشته باشی عزیزم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

منوص
24 آذر 92 14:25
آخی قربونش برم هر دواسم قشنگه مبارکش باشه بوس
نگار
24 آذر 92 14:36
سلام عزیزم.ایشاا... سالم باشه و 120سال زنده باشه.سایه تو همسرت بالای سرش باشه.اسمها هم خیلی نازن.بوس
لیلا
24 آذر 92 14:36
مبارکه الییی جوننننننننننن انشاااااااااا نامدار باشننننننننننن ولی به تو نرن خخخخخخخخخخ
nini negar
24 آذر 92 14:40
سلام گلم.ایشاا... 120سال زنده باشه و سایه تو وهمسرت بالای سرش باشه.اسمهایی که انتخاب کردی خیلی نازن
ثمره
24 آذر 92 16:16
ووووواى الى جونم با دقت تمام وبلاگتو خوندم بهتره بگم با جونو دل با خوشحالى دوست گلم تمام روزاتو درك كردم جز وقتى كه مامان شدى ولى دلم به دعاهات كه واسه منتظرا كردى خيلى خوش شد دوست گلم سه نفره شدنتون هميشههههه مبارك هميشه شاد و سربلند خوشبخت باشى همراه با سلامتى و ثروت ايششششاا... كه عكس نى نى رو برامون بزارى بگممممممما نى نى دخملههههه حالا ببين
وسكان
24 آذر 92 16:23
ووووواى الى جونم با دقت تمام وبلاگتو خوندم بهتره بگم با جونو دل با خوشحالى دوست گلم تمام روزاتو درك كردم جز وقتى كه مامان شدى ولى دلم به دعاهات كه واسه منتظرا كردى خيلى خوش شد دوست گلم سه نفره شدنتون هميشههههه مبارك هميشه شاد و سربلند خوشبخت باشى همراه با سلامتى و ثروت ايششششاا... كه عكس نى نى رو برامون بزارى بگممممممما نى نى دخملههههه حالا ببين
ثمره
24 آذر 92 18:36
خاله جوووونم ميبينم كه از تو شيكمه مامانت ادم ضايع كنى خخخخ الان خاله نيكو و خاله ليدا خبر دادن كه ضايعم كردى قربونت برم خاله جونى نامدار باشى قششششنگم الهام جونم مباركت باشه عزيزم
سوگلی
25 آذر 92 0:26
الی عزیزم چه اسمای خوجلی انتخاب کردی منم اسم مهگل خیلی میدوستم ایشاا... نامدار باشه بووووووووووس