عشق من و مهدي

ذوق و دل نگرانی

1392/9/24 13:51
نویسنده : الي
632 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

هرباری میخوام برات بنویسم یه کاری پیش میاد .. این نشون میده که مامان اکتیو و فعالی داری هااااا عینک

عزیز دلم یکشنبه ساعت 6 عصر (92/9/24) که مامانی میشه 19 هفته و 4 روز سونوی آنومالی دارم. این بار واسه سونوت به جز نگرانی ذوق هم دارم چون مشخص میشه عشق من جنسیتش چیه عزیزم ...

کلی اسم برات انتخاب کردم هم دخترونه هم پسرونه دوتاشم فعلا قطعی شده ولی تا قطعیت نهایی نمینوسم برات عزیزم

توی این مدت شما یه شب سوپ هوس کردی . پاشدم با وجود خستگی ولی ذوق یه سوپ قارچ و جویی درست کردمممممممممممممم که نگوووووووووووووووووو . هیچوقت سوپهام به این خوشمزگی نبود . فکر کنم چون به عشق تو درست کرده بودم خواستنی شده بود عزیزم .دوتا ظرف پر خوردم تا دلت حال بیاد جیگرم .

راستی اون هفته خاله لیلات برات هوسونه آورده بود وای خیلیییییییییی بهم چسبید چون سرزده بود . اینم عکسش

حالمم خوبه این مدت خدا را شکر اذیتم نکردی فقط به خاطر نشستنهای زیاد سرکارم نشیمنگاهم خیلی درد میکنه استخون آخر منتهی به باسنم . منم که عادت به خوابیدن ندارم که وقتی از سر کار میام بخوابم واسه همین خوب نمیشه

راستی یه خبررررررررررر انشالا داری یه همبازی پیدا میکنی خاله بابا مهدی بعد از چند سال انتظار الان باردار شده خیلی واسش خوشحال شدم البته دوتا دختر که داره ولی یه پسملی هم میخواست که خدا انشالا صحیح و سالمش را بهش بده

عزیزم از خدا میخوام صحیح و سالم باشی و خوش قدم .. انشالا که یکشنبه با خبرای خوب بیام برات عزیز  دلم دوستت دارم هوارتاااااااا....ماچ

پنجشنبه ٢١ آذرماه ٩٢

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)