عشق من و مهدي

مریضی من و گل پسرم

1392/10/25 11:36
نویسنده : الي
409 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خوشحالم که خوبی

خوشحالم که با حرکاتت مامانو خوشحال میکنی  و دلگرم

از شنبه شروع کردم به سرفه کردن به خاطر آلودگی هوا .. خیلی بد بود مجبور شدم مرخصی بگیرم برم خونه مامان.

سه روز تحت درمان بودم دست مادرجون و خاله لیلات درد نکنه حسابیییییییی ازم مراقبت کردن . الان بهترم که دارم برات می نویسم

همش نگران تو بودم یه شب گریه کردم به خاطر مهبدم . تا اینکه پریشب با حرکات ضربتیت مامان رو شاد کردی و منم روحیه گرفتم

عزیزم دارم ثانیه شماری میکنم که حالم خوب بشه برم برات خرید کنم یه عالم ذوق دارم برات . دست مادر درد نکنه پول سیسمونیتو ریخته به حسابم که هروقت هرچیز خوشکلی دیدم برات بخرم چون میدونه من روی عزیز دلم خیلی حساسم گذاشته به عهده خودم.

فعلا که واست لوازم بهداشتیتو خریدم از فروشگاه آنژل مجتمع پارک که مطمئن شدم مارک اصل دارن جانسون خریدم واست عزیز دلم . انشالا بیای به سلامتی ازشون استفاده کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگار
1 بهمن 92 15:45
خدا رو شکر بهتری گلم مراقب خودت باش خریدای پسری هم مبارک باشه عزیزممممممممممممممممممممم
fafa
2 بهمن 92 21:42
عزیزم درکت میکنم منم روزای سختی رو ماه گذشته داشتم عمل کلیه با بیهوشی کامل که فقط نگران پسرم بودم و لی خدارو شکر تکوناش خیلی بهم امید میداد تو هم توکلت به خدا و ایشالا بلا و مریضی دور باشه ازتون
ایـلـیــــا جـون
4 اسفند 92 19:41
سلام عزیزم امیدوارم بی خطر زایمان کنی راستی گلم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن