عشق من و مهدي

پایان ششمین ماه مهمونی تو دل مامان

1392/11/7 13:38
نویسنده : الي
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ... اول بگم فدات بشم که اینقدر تکون میخوری تو دلم ذوقتو میکنم که شکمم می پره بالا .. و یه وقتایی هم بابا مهدی می بینه و بعضی وقتام که ناز میکنی براش تکون نمیخوری ..ماچ

بعدشم عزیز دلم به سلامتی 6 ماه توی دل مامانی بودی به خوبی و سلامت انشالا گذروندی .. دارم برای اومدنت ثانیه شماری میکنم با اینکه واقعا از این دورانم دارم لذت میبرم

تازش قربونت بشم که مامانو از اول اذیت نکردی انشالا تا آخرین روزایی که باید باشی بمونی و عجله نکنی بخوای زود بیای که دیگه خوبیت را تکمیل کنی مهبد مننننننن .

یه خبر خوب برات دارمقلب

بعد از چندماه بی ماشینی امروز ماشین خریدیم که خوشحالم به خاطر رفاه تو .. انشالا که مبارکت باشه و بعد هم که میای بتونیم عوضش کنیم بهترش را بخریم عزیز دلم . خیال باطل

از امروز هم میرم برات خرید میکنم عزیزم چیزای خوشمل که به خوبی استفاده کنی ازشون

دوستت داریم اندازه یه دنیا هنوز نیومده مهبد مامانقلبماچ

امروز 7 بهمن ماه مصادف با پایان 6 ماهگی ناناز من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نگار
8 بهمن 92 14:31
7ماهگی مهبد خاله مبارکککککککککککک ماشینتونم مبارککککککک ایشالاااااااا مهبد و میزارید توشو میرید ددر
mani_mania
28 بهمن 92 10:05
مامان الی چرا اینقد کم کاری؟ زود زود بنویس از مهبد گل که ما ذوق کنیم براش خانوم خانوما
ساناز مامان نیکان
6 اسفند 92 11:01
الهام؟؟؟؟؟ چرا نمینویسی؟؟؟؟؟ از دستت ناراحتم.....بنویس دوس داریم بخونیمت گل من