عشق من و مهدي

نذری

1392/4/29 15:26
نویسنده : الي
249 بازدید
اشتراک گذاری

پارسال ما چند ماهی دنبال خونه گشتیم . خیلی نذر و نیاز کردم چون خونه مرتب داشت گرون میشد و پول ما بی ارزش .

کم کم از بالا شهر کشیده شدیم به سمت پایینتر از شهر . تا اینکه یه روز به دلم افتاد که انشالا توی خونه خودمون سفره امام حسن پهن کنم . هیچ وقت یادم نمیره روزی را که ( صبح پنج شنبه بود مرخصی گرفته بودم ) اشک ریختم و از خدا واسه تو خونه خواستم . مجموعه تصاویر متحرک زیبا سازی وبلاگ

 و همون روز این خونه ای که هستیم را به خاطر تو بهمون داد .

تا اینکه پریروز تقویم رو نگاه کردم دیدم هفته دیگه تولد امام حسن مجتبی است و تصمیم گرفتم که نذرم را ادا کنم . از اتفاق خانومه گفت مولودی هم بخونم و من به خاطر حضور تو قبول کردم . و عزیزم من به خاطر تو این مولودی را برپا میکنم و خوشبختی تمام دختر و پسرا .

 مجموعه تصاویر متحرک زیبا سازی وبلاگ

فدات بشم ایشالا که همون روز تو  هم توی دلم هستی و توی این مراسم شرکت میکنی

 مجموعه تصاویر متحرک زیبا سازی وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ابریشم
29 تیر 92 15:25
نذرت قبول باشه الی جونممممم...التماس دعا دارم خیلییییی نیکان منو یادت نره هاااااااا...الهی که توم این ماه مامان بشی کلی برات ذوق کنیم دوست نازنینمممم

فدات بشم منننننننن . مرسی سانازم دعام کن . ساناز میدونم روز دعام دلم میشکنه و از امام حسن نی نیمو میخوام . دلم یه حالیه به خدا
ماتيسا
31 تیر 92 23:38
عزيزم ميدونم الان خيلي خسته اي واسه مهموني فردا خسته نباشي كلم انشالله امام حسن دعا و سفره تو قبول مي كنه و يه ني ني ناز و خوجمل و سر حال بهت ميده منم كلي خوشحال ميشم بوس بوس


مرسی فدای تو بشم من ماتیسای عزیزم . ایشالا که دعای خیرم واسه همتون گیرا بشه و دامن هممون سبز بشه بوس بوس
مامان فاطمه زهرا
6 مرداد 92 16:19
سلام خانمی ایشالا که قبول باشه شکی درش نیست یه چیزی از کریم اهل بیت بخوای بهت نده ایشالا اگه نذر امسالت یه نی نی گل بود به نظر من جشنتونو هر ساله کن تاثیرشو تو زندگیت میبینه هم خودت هم کسای که تو مجلستون شرکت میکن ایشالا هر ساله باشه خانمی از دوست داشتی به فاطمه زهرای من که تو مسابقه شرکت کرده رای بدین برای برنده شدن به کمک نیاز دارم هر چندتایی که براتون امکان داره پیامک بزنید از هر گوشی یکبار و خبر بدین فقط کافیه 192 را به 20008080200پیامک بزنید ممنونتون میشم ایشالا مسابقات بعدی جبران کنم