عشق من و مهدي

لحظات پایانی

1393/2/6 11:12
نویسنده : الي
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .. عزیز دلم پنج شنبه و جمعه دلم میخواست بیام برات کامنت بذارم ولی سایت همش اخطار میداد و مادر هم که نمیذاره دست به گوشی بشم . چهارشنبه 4ام رفتم دکتر و بالاخره وقت سزارین گرفتم . خیلی دلم میخواست طبیعی به دنیا بیارمت تا اون لحظه اومدنت را حس کنم ولی باور کن استرسش اجازه نمیده بهم

اما از خدا خواستم اگه میتونم طبیعی زایمان کنم تو این چند روز باقی مونده شرایطش فراهم بشه اگرنه که نه نمیخوام

عزیزم شما آخرین 5شنبه و جمعه توی دل مامانی را گذروندی انشالا هفته دیگه این موقع کنارمی و حست میکنم .

دلم میخواد صحیح و سالم باشی و ناز و تپلی و خوش اخلاق و خوش خنده ...

دکتر واسم 11 اردیبهشت که مصادفه با تولد امام محمد باقر و اینکه بابا مهدی دوست داشت ماه رجبی بشی اول ماه رجب هم هست .. ولی دیگه این برمیگرده به تحمل شما که بتونی تا 5شنبه صبر کنی یا نه..

از نظرمون که هروقت میخواد بشه به وقتش باشه بیایی و سالم و با قدم باشی .

دو سه روزه کمردردهای گاه و بیگاه دارم . انگاری کمرم میسوزه و میخواد از وسط نصف بشه ولی دیگه مادر شدنه باید تحمل کنم ..

داریم واسه دیدنت لحظه شماری میکنیم عزیزم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان موعود
6 اردیبهشت 93 11:21
سلام خانومی پیشاپیش تبریک میگم بهت پستت اشکم رو درآورد یعنی میشه منم دو ماه و نیم دیگه بیام و بنویسم هفته دیگه مثل الان بغلمی...!!! خواهر جان چه سزارین چه طبیعی موقع زایمان دعا برای خانمای باردار و غیر باردار مخصوصا من یادت نره امیدوارم نی نی ات به موقع و حتی الامکان طبیعی بیاد بغلت بازم التماس دعا خدانگهدارت سلام عزیزم چرا که نشه انشاله بسلامتی چشم محتاجیم
مهتاب
10 اردیبهشت 93 12:32
الهام جون دیگه چیزی نمونده ایشالا.... که مهبد هم صحیح و هم سالم و هم خوش خنده