عشق من و مهدي

پایان 7 ماهگیت مبارک ماهی من

1392/12/7 11:43
نویسنده : الي
418 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی جالب بود الان دیدم که سری قبل هم 7 دیماه بوده برات پست گذاشتم روزی که 6ماهگیت تمام شده

امروز هم شما انشالا 7 ماهیگتون تمام میشه گلمممممممممم

خدا را شاکرم که این یک ماه هم به خوبی گذشت ..

مادرجون میگن ماه 8 باید خیلی مواظب خودم و خودت باشم من هستم ولی میدونم خدا هم هواسش بهمون هست ...

 عزیز دلم از اینکه امسال شب عید سه نفری هستیم خیلی خوشحالم .. شما سر سفره نیستی ولی توی دل من نشستی عزیز دلمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

لیدای آبی
7 اسفند 92 11:16
مهبد خاله فدات شم الهی انشاء ا... که تولد رو جشن بگیریم ... من از طرف مامان تنبلت روتو میبوسم که اینقدر دیر به دیر برات می نویسه در آینده همه چی مامانتو رو خودم برات لو میدم لیدا به زودی وروجکت میاد تلافی میکنمااااااااا
لیدای آبی
7 اسفند 92 11:18
از بس که تنبلی الهام برعکس مهبد خاله که یه پسملی شاد و زرنگه بوس به مهبدممممممممم حیف لیدا نمیتونم اینجا حرفی بزنم بهت .. لابد به خاله لیداش رفته
مهتاب
7 اسفند 92 11:21
ای جانم به سلامتی دل خوشی مهبدم مبارک پایان 7 ماهیگیت ایشالا... 2 ماه دیگ بغل مامانی مرسی مهتاب جونممممممممم انشالا آریا جونم به سلامتی بیاد بغلت
نگار
8 اسفند 92 15:13
ای جونم پسملیمونننن خدا حفظش کنه ایشالا ابن ماهم به سلامتی تمام میشه عزیزم نگران نباش مرسی نگارممممممممممممممممم
مامان دونه سیب
11 اسفند 92 6:42
ای جان مبارک باشه 7 ماهگیش
elham
11 اسفند 92 20:10
سلام عزیزم اسم من الهام اسم شوهرم هم مهدی وقتی وبتو دیدم ذوقیدم...ولی ما هنوز نینی نداریم الهام جونمممممممممم ناراحت نباش عزیزممممم... انشالا به وقتش قسمت شماهم میشه
سوگلی
11 اسفند 92 23:45
مبارکه الی جونم ماشاا... دیگه چیزی نمونده مهبد جیگر رو بغل بگیری فدای تو سوگولممممممممممم ایشالا نی نی شمااااا