عشق من و مهدي

جوجوی من ببخشید

1392/12/7 12:07
نویسنده : الي
539 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممممم

فدات بشم اول گفتم یه پست عذرخواهی برات بذارم تا بعد ماچ

مامانی شاید بعدها این شرایط منو نتونی درک کنی ولی می نویسم که بفهمی شما توی دلم هستی و من کلی کار میکنم کلی میرم خرید میکنم و کارای خونه میکنم

فدات بشم من که تا این لحظه اذیتم نکردی و همه چی خدا را شکر خوب بوده

از صبح تا عصر که سرکارم شماهم دنبالمی فقط سعی میکنم یه لباسایی بپوشم که اذیت نشی ولی بازم حس میکنم له میشی تو دلم نیشخند

مامانی جونم من هنوز سرکار میام پشت رول می شینم یه وقتایی به پشت میخوابم که نباید بخوابم پیاده روی تند میرم صبح زود پا میشم و ساعت 12 شب میخوابم ...

اینا همش را میدونم تو اذیت میشی ولی واقعاااااااااا نمیتونم از این مامانای خوابالوی کسل بی حال باشم اینطوری تو هم انشالا اکتیو میشی ..

خاله های نی نی سایتت از بس بهم غر زدن که چرا وبت را آپ نمیکنم خجالت کشیدم خجالت

اما فدات شم باور کن نرسیدم .. امروز هم جناب آقای مدیر نیستند میتونم برات بنویسم

تازش کلی خرید واسه مهبد جونم کردم انشالا بعد که چیدم عکساشم میذارم برات بمونه که بعد نگی نه کو !!! کجاست !!! من که یادم نمیاد هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)