عشق من و مهدي

ماهی من

1392/12/7 12:07
نویسنده : الي
439 بازدید
اشتراک گذاری

مهبدم مامانم عزیز دلم فدای اون حرکات موج وارت و اون ضربات بکسیت برم منننننننننننن

اینا را وقتی در طول روز دلبری میکنی برا مامان بهت میگم

تازشششششششششش اسم عزیزم را گذاشتم ماهی .. باور کن مامانی مثل ماهی میچرخی تو دلم. ببین یه وقتایی نشستم دارم میحرفم شما لگد میزنی کارم داری همه می بینن از روی شکمم و جیغ میزنن

ماهی جونم فدای اون صدای قلبت بشم که دیروز رفتم دکتر و صداش را ضبط کردم .. نمیدونم بتونم برات بذارم تو وب یا نه اگه شد حتما اینکارو میکنم

حرکاتت یه حسی داره .. حسش واقعا قشنگه ... شاید باور نکنی ولی همچین وقتایی ازت میخوام که برا تمام خاله های منتظرت دعا کنی که اونام این لحظه قشنگ را به زودی حس کنند .خیلی وقتا به جای ذوق اشک تو چشمام جمع میشه و خدا را شکر میکنم و بعدش هم دعا برا همه منتظرای این لحظه..

مامانم مهبدم نمیدونی که چقدر دوستت دارم نیومده شدی همه زندگیم ( البته بابا مهدی هم هستااااا )

دیگه که حواسم به خودم نیست.... فقط پسرم ...

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)