عشق من و مهدي

چیدن وسایلت

1392/12/19 15:52
نویسنده : الي
662 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم ..مهبد جون من امیدوارم این لحظه که توی دلمی و داری دست و پا میزنی صحیح و سالم باشی عزیز دل مامان و بابا 0191.gif

مهبد جونی پریشب مادر و خاله هات اومدن خونه که وسایلت را بچینن .. راستش را بخوای با اینکه کلی حساسیت نشون دادم برا خریدات نمیدونم چرا به دلم ننشست حالا شاید به خاطر اینه که هنوز یه سری کاراش مونده مثل پرده استیکر لوستر و یه چندتایی عروسک ..

انشالا که خوب بشه و بپسندم چون اگه خودم دوست داشته باشم میدونم تو هم بعدها عکساش را می بینی دوست داری گل پسر من ... یکی یه دونه مامانی ...0198.gif

دیشب رفتم واست یه چندتایی عروسک و اسباب بازی خریدم .. بیشتر نمیخرم چون هم روز به روز چیزای جدیدتر میاد هم اینکه شلوغی زیاد را دوست ندارم اینطوری هرباری پسر گلی بودی برات تازه تازه میخرم که ذوق هم بکنی 0065.gif

چون دیگه اینا میشه جزوی از اتاقت و هرروز می بینی واست تکراری میشه ..

لباس هم واقعا سختمه خریدنش دیشب میخواستم واست شلوار جین بخرم وای خیلی خوشمل بودن ولی همش تو سایز شک داشتم منم نخلیدمش ابله

ببقشید گل پسرم بعد با همدیگه میریم خرید با خیال راحتتتتتتتتتتت

0124.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)