عشق من و مهدي

سفره امام حسن در شب تولدشون - شب 15ماه رمضان

1392/5/11 20:42
نویسنده : الي
1,567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا اینم سفره من . البته این قبل از شروع مراسم بود و وقتی که غذاها را گذاشتم دیگه مهمانها دور سفره بودن و نشد عکس بگیرم . غذا پلو شوید باقالی ( مامان مهدی جونم درستیده بود) با کوکو سبزی( که آبجی بزرگ گلم درستیده بود) - آش رشته بسیار خوشمزه که مامان جونم درست کرده بود. شله زرد خیلی توپ که خاله بزرگم زحمتشو کشیده بود - و ... خیلی چیزای دیگه توی سفره هستش

امیدوارم خدا ازمون قبول کرده باشه و همون چیزیکه شماها میدونید چیه را بهم بده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ابریشم
13 مرداد 92 16:35
نذرت قبول باشه الی جونم...چقدر دلم میخواست منم اونجا بودم....همه چیز عالییییییییییی و تمیز...به به...ایشالا سفره بعدی که نذر میکنی نینیت بیاد تمام نظم سفرتو بریزه به هم من کرکر بهت بخندمممممم




میدادمش دست باباش آخه من خیلی حساسم. البته شاید وقتی نی نی بیاد از حساسیتم کم بشه هاااا

فدات بشم سانازم جاتون را خالی کردم گلم همش به یاد تک تکتون بودم . ساناز انشالا امام حسن و خدامون هم ازم قبول کرده باشن

اسپانتا
10 دی 92 16:22
سلام سفره امام حسن سفره شادیه ؟؟؟؟؟؟؟دعا یا اعمال خاصی داره ؟؟؟؟چرا شله زرد گذاشته بودین ؟آخه شنیدم خوراکی ها باید سبز باشن ممنون میشم اگه جوابم رو بدین سلام عزیزم . اره همش باید سبز باشه ولی شله زرد هم داره آش رشته مال حضرت ابوالفضل هست و شله زرد مال امام حسن . ولی من آش را چون نذر جدا داشتم همون روز درست کردم من روز تولد امام حسن گرفتم واسه همین روزه خونه نداشت دعای مجیر را خوندن بعد هم مولودی گرفتم عزیزم . بیشتر به شادی بود ولی برعکسش هم هست